NO Flash. Efekty

w dziale Opera
obscenus napisał(a):

Witam,
Mam Opere 9.01.Chcialem sobie polepszyc dzialanie i "zainst."przycisk No Flash bo irytowaly mnie reklamy.Niestety przynioslo to wiecej klopotow niz pozytku.
Pomyslalem sobie,zeby powrocic do stanu dzialania opery z czasow przed ,wystarczy postepowac odwrotnie do instrukcji instalacji.
Niestety problemy z wysmietlaniem stron pozostaly.
Oto efekt:
http://c.wrzuta.pl/wi10674/b54cf7340019c76c45081121/Avatar%20użytkownika.?type=i&key=uw7qAaBhPv&ft=f
(powtarzajace sie elementy tla i obrazkow)
Postanowilem odinstalowac i ponownie zainstalowac Opere.Oczywiscie usuwajac znane mi pozostalosci po deinstalacji.
Niestety po kolejnej inst.efekt cagle ten sam.
W czym tkwi problem?
Z gory THX.
Greg

szyk napisał(a):

Wygląda to na problem z grafiką (po zwisie systemu?) - przeinstaluj (zainstaluj nowsze) stery do karty graficznej, DirectX.

obscenus napisał(a):

Miales racje.Sterowniki grafii byly powodem.
Sedreczne dzieki.
Pozdrowienia.
Greg