czy istnieją takie przyciski ?

w dziale Opera
covo napisał(a):

czy istnieją takie przyciski?:

1.
czasami strony www zbudowane sa z ramek, ale tak naprawde, to z tego co widac, interesuje nas nie menu strony, nie jakies boczne paski z tekstem malo waznym, ale czesc strony z podstawowym tekstem. I chcialoby sie miec te wlasnie zasadnicza czesc strony osobno, w osobnej karcie, czyli chcialoby sie porozbijac ramki strony w osobne karty (czasami na 3-4-5-... kart, pozamykac malo wazne i zostawic te najwazniejsza). Tak wlasnie mozna zrobic jednym kliknieciem w specjalny przycisk "DEFRAME" w Maxthonie. Bardzo przydatne.

Czy istnieje taki przycisk - DEFRAME - dla opery?

2.
przycisk typu "enable right click" - jednym kliknieciem w przycisk likwidujemy na stronie skrypt blokujacy mozliwosc prawokliku. (widzialem, że niby jest "rozszerzenie"/widget w tej sprawie ,ale... armata na wrobla)

3.
przycisk typu "flash save"/"flash hunter" - mozliwosc jednym kliknieciem w przycisk zapisac na dysk plik flash (pierwej wybrawszy - ktory) ze strony. Np. jakas animacje flashowa.

4.
przycisk "last modified" - jednym klikiem wywolujemy komunikat -> na malym panelu info o dacie ostatniej modyfikacji strony.

Tak btw: wszystko to jest mozliwe w maxthonie, bardzo poreczne i przydatne, jedne mniej ,drugie bardziej, ale zawsze.

soszal napisał(a):

" re-enable contex menu "- rozszerzenie , które działa jak powinno czyli w tle, tzn: likwiduje wogóle opcje wyłaczania PPM na stronach

covo napisał(a):

Originally posted by soszal:

" re-enable contex menu "- rozszerzenie , które działa jak powinno czyli w tle, tzn: likwiduje wogóle opcje wyłaczania PPM na stronach



w pkt. 2 napisalem ,ze wiem o istnieniu rozszerzenia. I - jak to zazwyczaj bywa - o rozszerzeniu mi piszesz smile smile
Pytalem o skryptowa sprawe, lżejsza (w domysle) pewnie os skryptu, nie musi - jak rozszerzenie - pracowac w tle non stop, wystarczy, ze gdy bedzie potrzeba - klikne.

btw: problematycznie dziala
https://addons.opera.com/addons/extensions/details/re-enable-contextmenu/1.0-a/

Saskatchewan napisał(a):

Originally posted by covo:

Czy istnieje taki przycisk - DEFRAME - dla opery?

Nie (wiem).

Originally posted by covo:

ramki (...) pozamykac malo wazne i zostawic te najwazniejsza

PPM > Ramka > Otwórz na nowej karcie

Originally posted by covo:

przycisk typu "enable right click"

Menu > Ustawienia > Preferencje > Zaawansowane > Zawartość > Opcje JavaScript > Pozwól na wykrywanie zdarzeń menu kontekstowego
Przycisk do włączenia/wyłączenia tej opcji też się da zrobić, ale mi się nie chce.

Originally posted by covo:

czy istnieją takie przyciski? (...)
przycisk typu "flash save"/"flash hunter"

Istnieje taki skrypt.

covo napisał(a):

Originally posted by Saskatchewan:

Originally posted by covo:

przycisk typu "enable right click"

Menu > Ustawienia > Preferencje > Zaawansowane > Zawartość > Opcje JavaScript > Pozwól na wykrywanie zdarzeń menu kontekstowego
Przycisk do włączenia/wyłączenia tej opcji też się da zrobić, ale mi się nie chce.

Originally posted by covo:

czy istnieją takie przyciski? (...)
przycisk typu "flash save"/"flash hunter"

Istnieje taki skrypt.



1.
"Pozwól na wykrywanie zdarzeń menu kontekstowego" mam ZAklikane, ppm na niektorych www jest zablokowane

2.
to fajnie, ze przycisk flash save istnieje smile

Saskatchewan napisał(a):

Originally posted by covo:

"Pozwól na wykrywanie zdarzeń menu kontekstowego" mam ZAklikane, ppm na niektorych www jest zablokowane

"ZAklikane" brzmi dla mnie jak "ZAklikane", a powinno być "ODklikane" (znaczy się: odznaczone).

Originally posted by covo:

to fajnie, ze przycisk flash save istnieje smile

Też się cieszę z tego powodu smile.

covo napisał(a):

Originally posted by Saskatchewan:


1.

Originally posted by covo:

"Pozwól na wykrywanie zdarzeń menu kontekstowego" mam ZAklikane

"ZAklikane" brzmi dla mnie jak "ZAklikane", a powinno być "ODklikane"

2.

Originally posted by covo:

to fajnie, ze przycisk flash save istnieje smile

Też się cieszę z tego powodu smile.



ad 1
i juz ODklikane. Gdy trafie jakąś-takąś www - sprawdzę.

2.
to mają dobre dowcipy - podobaja sie powszechnie.

Saskatchewan napisał(a):

Originally posted by covo:

to mają dobre dowcipy - podobaja sie powszechnie.

Nie mnie to oceniać.

Kontynuując wątek - sam nie używam, to nazwy ani odnośnika nie podałem. Widziałem gdzieś kiedyś, to piszę, że jest. Dzięki temu wiesz, że próby użycia Google nie muszą spełznąć na niczym.

covo napisał(a):

Originally posted by Saskatchewan:

Originally posted by covo:

to mają dobre dowcipy - podobaja sie powszechnie.

Nie mnie to oceniać.

Kontynuując wątek - sam nie używam, to nazwy ani odnośnika nie podałem. Widziałem gdzieś kiedyś, to piszę, że jest. Dzięki temu wiesz, że próby użycia Google nie muszą spełznąć na niczym.



jasne.